Hektisk dag.

Dagen har varit väldigt hesktisk men samtidigt händelserik. Skolan var väl precis som vanligt, kl 16.30 bar det av till Max igen. Idag var det dax att lära sig alla finesser på kassaapparaten. Gaah gissa vad min tanka var efter ca 10 min där? Jo- "Snälla låt mig dö, jag klarar aldrig av detta". Det var ju så himal mycket nytt man skule lära sig, vart allt låg, hur man skulle trycka om någon hade presentkort eller kuponger. Ja det var så många olika kombinationer så jag höll på att bli tokig! Jobbade i ca 3 timmar så nu såhär efteråt så känns det ju helt klart bättre då jag har en aning om vad och vart jag sak trycka och hur jag ska göra. Imorgon blir det sista dagen som "utbildningsdag" så jag har ju en dag till på mig att "lära". Sedan är det tänkt att man ska kunna klara sig väldigt mycket själv.. Hjälp! Nej det ska gå bra, det SKA gå bra! Måste ju tillägga att det är väldigt trevligt folk att jobba med helt klart!

Imorgon är det friluftsdag vilket innebär ledigt från skolan om man inte ska åka med till Vemdalen vilket jag tyvärr inte kommer att göra, har alltid gjort det men denna gång så ska jag ju faktiskt åka till fjällen till helgen så jag vill inte riskera att få.. Fjällfeber? Hur som helst så har vi avprickning på skolan imorgon i alla fall men hur värdelöst är inte det när det knappt finns några lärare på skolan och inga aktiviteter inbokade? Jo väldigt värdelöst ärligt talat, så får mig blir det sovmorgon och lite slappdag fram till klockan 3 då jag börjar jobba. Ska väl försöka hinna med lite plugg också.

Ååh fick ett mail idag från Nelly som sade mig att leveransen kommer att nå mig inom två arbetsdagar vilket i de flesta fallen betyder redan dagen därpå, så jag längtar tills imorgon då postgubben kommer!

Nej nu ska jag ta och kika lite på webtv. Familjen annorlunda och Hjälp! som jag såg igår måste jag se igen det var så himla kul!!


Ciao!






Kommentarer
Postat av: Johanna

Jag måste ju se hjälp, om det är så kul :)

2009-02-10 @ 15:51:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0