Första lönen.

Kommer gå till att köpa alla One tree hill boxar tänk så underbart man kommer att ha alla dagar då fast man är hemma och har t.ex. magsjuka. Sen är det ju ännu bättre då man med CSN kortet har fraktfritt på CDON.com, wonderful!

Okej alla hjärtansdag på lördag då. Är det bara jag som ser den dagen som en aning överskattad? Jag menar, varför ha en speciell dag som uppmärksammar kärleken varför inte bara göra det varje dag istället? Visst är det mysigt oså det kan man ju inte bortse ifrån. I alla fall så kommer min alla hjärtansdag att spenderas i fjällen med Linnea, Sara, Johanna och Helen och det kommer bli underbart! (Om vi kommer fram helskinnade vill säga). Usch vad nervös jag är för bilresan.

Igårkväll när jag kom hem så var man lagomt trött må jag säga. Kikade på familjen annorlunda på webtv. Gud så mysigt, jag gillar familjen Carlsson i Staffanstorp. En helt vanlig familj med två döttrar. Mamman ville gärna ha ett barn till och fick efter lite om och men pappan att bli en aning intresserad också. Sagt och gjort hon blev med barn igen och när de besökte barnmorskan för att göra ultraljud så kom det upp tre små huvuden på skärmen. Dom väntade trillingar! Lagomt stor chock det måste ha varit, haha. Man får nu alltså följa deras vardag på måndagar kl 8 i tv4 där dom tar hand om alla barnen som skriker och springer runt. Tänk er att ha tre stycken att mata och byta blöja på stup i kvarten. Är man klar med de ena två så är det den tredje som luktar bajs. Ja ni fattar. Samtidigt i all stress så har dom det så mysigt också och allt de gör baseras på kärleken såklart. När jag har tänkt på framtiden innan så har jag dragit en gräns vid fem barn. Kan komma att dras ner till tre. Haha.

Lånade Da vince koden igår på skolbiblioteket. Så nu ska jag ta mig igenom den! Till min stora besvikelse så fick vi samma dag i skolan en uppgift i svenskan att läsa en klassiker också. Så då blev det Skriet från vildmarken. Kanske borde läsa den först så att jag inte fastnar i da vinci. Farligt!

Nu blir det lite läsning innan jag måste göra mig iordning och åka ner på stan.

Ciao!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0