Forever 21

Tänk att jag har hört det ryktas om att denna superduper braiga klädkejda ska komma till Sverige. Det måste ju nästan vara för bra för att vara sant? Har ärligt talat inte beställt därifrån någongång men jag håller ständig koll på deras hemsida och drömmer mig bort bland alla snygga skor och klänningar. Tyvärr kostar ju frakten och tullavgiften ganska mycket, så att dom skulle komma till Sverige skulle ju vara hur bra som helst! Dom övervinner ju liksom till och med HM:s priser. Grymt billigt och grymt snygga kläder är dom rätta orden. Har du inte spanat in sidan förr så gör det nu: http://www.forever21.com/.

Idag hade jag tänkt ta mig en riktig slappdag. Ni vet mysa runt i pyjamas och kanske se någon film. Det är sånt snöoväder ute så promenaden får vänta lite till.

Här är några av filmerna jag har tänkt kika på idag:

Flyga drake
Changeling
The curious case of Benjamin Button
Maria Larssons eviga ögonblick

Får väl se hur många av dem jag hinner med.

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0