Fjällen!!

Imorgon drar vi!! Ååh vad härligt det ska bli, bara det att komma bort en helg. Underbart!

Välling har blivit lite som en drog för mig nu på senaste tiden. Mums så gott det är! Kommer ihåg när man var liten åh vad jag älskade vällingstunderna då, när man låg på kökssoffan drack vällingen ur flaskan och rev tapeter från väggen bakom soffan. Det var tider det!

Springer runt och packar just nu, bränner lite skivor samtidigt. Hoppas man får med sig allt!

Ikväll åker jag till Rengsjö, vi ska handla lite mat tillsammans också som vi ska ha med. Då ska jag köpa mig en liten påse med gotti gotti. Det tycker jag att jag är värd. Även fast jag kanske inte kommer att hinna med plugget idag. Man kan ju faktiskt inte vara bäst på allt!

Ha en trevlig helg, min kommer att vara uunderbar! Berättar om den när jag kommer hem på söndag!

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0