Fika fika fika!

En underbart kort dag har det varit idag! Började klockan tio och slutade kl 12. Det serverades tacos på skolan så det fick bli lunch där endå. Sedan begav vi oss in mot stan och tog oss en fika på NK, skålade för Sara gjorde vi också.

Hon fyller nämligen 18 år idag! Tänk vad tiden går fort. Det var ju liksom inte alls längesedan som vi två satt här hemma och bytte sudden med varandra, lekte med kinderägg eller byggde pärlplattor på fritids. Tänk vad mycket vi har gått igenm tillsammans ändå, vi har varit med varandra på varje trappsteg vi har tagit uppåt i livet. Vi kommer inte ens ihåg när vi träffades första gången eftersom att vi var så små då. Visst har vi haft några pauser då vi gick på olika skolor i två år men vi har alltid ändå kommit tillbaka till varandra. Nu har vi gått i samma klass i 9 år och det finns nog ingen som förstår mig lika bra som du gör. Oftast behöver vi inte prata med varandra eller jo vi pratar fast med blicken för att förstå vad den andra vill eller menar. I alla fall så fyller min äldsta barndomskompis myndig idag och det tycker jag är toppen för nu har jag en trogen festprisse vid min sida!

Imorgon kan man även säga att det efterlängtade sportlovet börjar! Yippie!


Chai te och chokladboll har nästan blivit standard.


Sara och Johanna


Mumrik tycker också väldigt mycket om NK:s chokladbollar


Linnea med sin choklad med vispgrädde som såg hur god som helst ut!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0