Byhåla.

Usch vad besviken jag blev. Nu när jag äntligen hade fått igång min positiva sida som består av roliga nöjen, skratt och impulsivhandlingar (kanske inte så positivt alltid men ibland kan det vara roligt att vara lite impulsiv). Jag fick i alla fall för mig att det skulle vara jätte mysigt att gå på bio ikväll så nu såhär en timme innan så letade jag lite halvt panikartat igenom tidningarna för att se en annons om vilken film det går ikväll (I bollnäs visas bara en film åt gången i ett par veckor sedan tar det kanske nån vecka så kommer en ny, tråkigt - aa!), jag fick i alla fall till sist fram att det var Wallander som går ikväll, den nya som jag har väntat på!! Åh vad glad jag blev då och blev ännu mer pepp till att skynda mig ner men nej då, jag läser lite längre ner på annonsen "Torsdag 5/2 - stängt". Vad är det för skit? Stängt sådär mitt i veckan. Usch ibland är det bara allt för tydligt vilken håla man bor i..


Bild från inspelningen av Wallander-Hämnden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0