Underbara lediga dag!

Ååh vad skönt det är att äntligen vara ledig! Kunde inte hva varit bättre just nu. Benen värker som jag vet inte vad, har dragit på mig några myspaltor och då för dagen förbli! Kommer inte göra något ansträngande idag alls. Ska nog spela lite sims och kanske kika på någon film på tvn. Skönt värre!

Är ensam hemma nu, men jag hör att det är någon som är nere i källaren och stökar. Jag borde kanske bli rädd för att det skulle vara någon inbrottstjuv men jag tror faktiskt att det är pappa som hatr kommit hem en sväng från jobbet och eldar eller nåt. Aja det visar sig snart. Haha!

Anja var riktigt snabb i morse när jag var ut och rastade henne. Hon är så himla petig med vart hon gör ifrån sig utomhus. Helst ska det vara utom synhåll och högt gräs som täcker henne och så, men nu när det är så mycket snö så måste hon liksom göra det på ett "fält" haha. Stackars. Hon satt där i snödrivan nyss och sket samtidigt som hon lyftade på den ena tassen efter den andra för att undvika kylan i tassarna. Så söt!


Igår fick jag min klänning från Nelly som jag beställt också! Det går ruskigt fort att få hem kläder därifrån! Och den var perfekt! Jätteskön och hur snygg som helst! Like it!

Var även in på Rusta igår och köpte en massa gotta för hyn i ansiktet. Blev en dag och nattcreme och en rengöring, allt från Nivea. Jämförde priserna i typ Åhléns butiker och sånt efteråt och det skiljer nästan 50kr på samma produkter! helt sjukt. Dag och nattcremerna gav jag ca 60kr för på Rusta, på Åhléns och Kicks kostar de över 100-lappen. Fynd! Efter att ha testat allt nu så är jag riktigt nöjd också! Askalas!


Har fastnat för Håkan Hellströms "Aprilhimlen", så himla bra låt! Den går om och om igen på mitt spotify just nu!

Detta är dagcremen jag köpte. Den innehåller aprikosextrakt och luktar därefter, jättegod doft!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0