Städning!

Jajemensan nu ska jag ta tag i mitt rum på allvar och kanske till och med torka golven?! Haha jo det får nog bli så. Älskar när det luktar sådär fräscht och härligt efter att man har städat med hårdhandskarna!

Idag har det inte blivit så mycket gjort. Tog en promenad med Anja i snökaoset, kikade på filmen What happens in Vegas, och ja den var väl hyffsad. Hade nog lite för höga förväntningar på den så jättebra var den inte. Men Ashton är ju grym så det vägde upp en hel del!

Imorgon blir det jobb mellan 11.30-14.30, skönt att inleda jobbveckan med ett kort pass. Efteråt ska jag in till stan och fixa det sista med julklapparna sen blir det nog bara hem och ta det lugnt och ladda inför tisdagen.


Nej nu ska jag hämta skurhinken och sätta igång, spotify i högsta hugg och detta kommer gå snabbt!


Anja ute på promenix i snövädret!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0