Pluggkväll!

Ikväll blir det att skriva en hel del, word kommer gå på högvarv, likaså tangentbordet. Har en analys inom religionen och en artikel jag ska skriva. Sen skulle det ju inte skada att plugga på kemiproven som blir på torsdag heller. Mycket att stå i innan jul med andra ord. Sen blir det ju inte bättre av att jag inte har köpt en enda julklapp än. Det får fixas i helgen!

..Nej nu ska jag sätta igång. Har nämligen bestämt mig för att om jag är duktig ikväll och pluggar på rejält så ska jag belöna mig själv imorgon eller på torsdag med något nytt och fint i garderoben!

Skulle gärna vilja ha en tröja med markerade axlar, typ en vanlig svart med tex pärlor eller paljetter på axlarna, skitsnyggt!

Nej nu ska jag sätta igång!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0