Nyårsafton 2009

Då var det alltså dagen Det på 2009. Skönt som tusan då det här året har varit övervägande dåligt. men några ljuspunkter har jag samlat på mig också!

-Peace and love
-Linnédagarna i Göteborg
-Fjällresor

Idag var jag in på stan en sväng och köpte lite sistaminuten saker. Hittade ett par skisnygga skor på Deichmann som jag ska inviga ikväll, hoppas det här paret håller längre än det senaste.. Riktigt nöjd är jag med dem i alla fall!


Dessa godbitar följde med mig hem idag!

 

Nu ska det filas lite på kroppen inför nyårsfirandet också, en helgenomgång ska den få! Naglar ska fixas, håret, ansiktsmask ska läggas, kroppen ska peelas, smörjas mm. Ska nog använda mig utav några produkter jag fick i julklapp av "Tomten" enligt paketet haha. Snäll snubbe det där. Fick produkter från Ldb som luktar kakao och vanlij. Perfekt i den här juletiden!

 

Om jag ska lita på mitt horoskop så ska jag verkligen akta mig ikväll: "Glitter, flärd, glamour, passion. För dig saknas ingenting, jul och nyår blir en enda kavalkad av njutningar och upplevelser. Tänk dock på att ta det lugnt med alkoholen under nyåret. Du tål mindre än du tror och kan missa mycket om du blir för berusad."

Annars så lät ju resten toppen! Ikväll ska det firas, festas och det ska inte sparas in på något.

I've gotta feeling, that tonight's gonna be a good night!

Gott nytt år allihopa och god fortsättning på det nya året och ta det lugnt ikväll så vi får uppleva morgondagen också! (Dystert men fan så sant!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0