Myskväll!

Nu har man äntligen tagit sig hem ur detta yrväder. Shit, snart snöar man ju in om det fortsätter såhär! Men mysigt är det också, man ska ju inte klaga. Jag ville ju ha snö till jul! Bara att hålla tummarna att det ligger kvar till julafton nu, men det borde det ju göra.. Hoppas jag! Ingen jul utan snö!

..Idag efter skolan var jag, Peter och Tommy och fixade julklapp åt mamma och pappa. Kommer bli riktigt bra det där! Det blev en hel del skratt och jag skrattar fortfarande när jag tänker tillbaks. Haha! Vad vi köpte tänker jag inte avslöja ännu!

Imorgon är vi lediga, eller det är innebandy turnering så de som inte är med ska egentligen sitta och heja på på läktaren. Så det blir att åka in dit till klockan nio och stödja laget lite hehe. Sen får det bli julklappshandling på stan hade jag tänkt!

Köpte även en liten julklapp till mig själv idag. En behövlig sådan! Köpte en mjukisdress på Lindex, en hallonröd. Har bott i min svart sedan jag köpte den typ, kände att jag behövde varva den med någon annan! Skönt att mysa i nu på vintern med duntofflor till!


Denna fick det bli med ett par byxor i lika färg och material till. Den är dock lite rödare i verkligheten. Skön som satan är den iaf!

... Snart kommer flickorna på besök. Kommer bli riktigt mysigt med en liten ladies night. Vi hade tänkt snacka en massa skit och gotta oss i soffan. Det behövs verkligen! Imorgon blir det en likadan kväll, men då är det klassfolket det gäller, ska bli mysigt!


Nej nu ska jag ta och städa undan lite innan lurvpösarna kommer. Även om de inte bryr sig så mycket om det är städat eller inte, det är nog mer jag. Haha. Har en känsla av att min lägenhet kommer vara rätt ren och städad, då jag mer än gärna städar eftersom att jag hatar när det ligger saker slängda överallt eller när det är damtussar på golvet! Men det är väl kanske bra.. Haha.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0