Måndag.

Måndagen har gått skapligt fort faktiskt. Fick sluta tidigare på jobbet idag vilket var riktigt skönt då jag skulle ha jobbat ända till kl 20, men fick gå redan klockan 17 så nu hann jag få en hel del gjort här hemma med! Ska nog städa rummet en snabbis nu också innan jag lägger mig!

.. Nu är planerna inför nyår fastställda och färdiga också! Känns skönt att inte ha någon ovisshet där! Kommer bli en grymt trevlig nyårsafton skulle jag tro :)


..Nu ska jag nog snart krypa till sängs och försöka sova lite och ladda inför mitt sista långpass på Max (i alla fall för ett långt tag). Slutar ju jobba där nu i januari för att jag inte orkar med stressandet och kombinerandet med skolan längre. Håller ju på och byter mediciner och skit och mixtrar med en hel massa olika vitaminer nu också så kroppen orkar inte lika mycket som förr har jag märkt. Sen är ju stress en sak man ska undvika om man har SLE. Och ja, det finns det ju en hel del av på Max kan jag säga. Haha, men kommer bli tomt att inte vara kvar där också. Kommer sakna alla underbara kolegor man har lärt känna under det här knappa året jag har jobbat där.


Idag utökades även släkten min en aning, ett kusinbarn kom nämligen till världen idag! Nellie ska flickan heta. :) Så underbart roligt med bebisar! Man kan ju inte låta bli att längta själv haha, men jag för nöja mig med mina sims-bebisar så länge!


Nej nu ska jag ta och slita mig!

Ha det så bra!











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0