Ledighet!

.. Idag blir det en ledigdag då det är SACO-mässan som gäller för de flesta i skolan. Själv var jag lite seg med att anmäla mig så det blir inget för mig och de som inte ska dit är lediga. Skönt som tusan! Ska därför (försöka) plugga lite matte idag.

Ska nog springa ut med lillskiten nu så hon får kissa lite. Sen ska jag mysa ner i soffan och kika på några avsnitt ur paradise hotel, haha helt sjukserie, men det är ju sådana som är roliga att titta på!

Glider runt i min sidenrock och mystofflor idag, tummen upp!

Köpt på Gina tricot!



Bild lånad från google.

..
Jag bara måste ha en vovve när jag flyttar, annars kommer jag gå under! En långhårig chihuahua är det ni ser på bilden, helt underbar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0