Julafton, ja.

Julkänslan är ju inte på topp må jag säga, och finns den inte nu så lär den ju inte komma heller. haha tråkigt men sant. Får nog sätta på lite julmusik och kika på något juligt någonstans så kanske den kommer. Ska i alla fall bli en mysig dag! Blir hemma med familjen och myser till Kalle, mat och såklart paket. Ska bli spännande och se när de öppnar mina julklappar, iaf de jag kände att jag blev nöjd med. Roligare att ge än att få på julafton tycker jag!

Nej nu ska jag inte slösa bort hela julafton med att sitta framför datorn!

Ha en underbar jul allihop!

 

 

I don't want a lot for Christmas
This is all I'm asking for
I just wanna see my baby
Standing right outside my door.. Like Before.

Första julen utan dig på två år, detta kommer suga..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0