Har hittat nyårsfodralet!

..Jajemensan gjorde precis en klickning på Nelly.com och enligt mig själv ett riktigt fynd då jag gillade klänningen skarpt! Denna kommer bli susen på nyår!

Har jobbat hela dagen idag, eller från 11.45-17 men det känns som att jag har jobbat hela dagen lång. Har näömligen varit sjukt mycket idag. Har inte haft tid att sitta ner någonting under passet då det var kö till dörren fram till 16.00 ungefär. Så nu är man skapligt trött och slut!

Åkte hem till broder efter jag slutat och firade honom som fyller 27år idag. Av mig fick han en snygg scarf som jag tror han kommer passa riktigt bra i. Hos honom och Monica bjöds det på kakor, tårta och kaffe, mys mys! Passade även på att spela lite wii-fit med broder, haha var riktigt roligt faktiskt!


Denna klänning fick det bli från Club L, ett märke jag aldrig testat förr. Ska bli spännande! Det är en one shoulder klänning med markerad axel av paljetter och glitter. Kommer från nelly.com

Längtar tills den dimper ned i min brevlåda!


 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0