Håkan Hellström live under peace and love på DVD!





... Nu har jag beställt denna underbara utgåva och längtar som ett barn på julafton tills den dimper ner i min brevlåda! Detta var den mest fantastiska och underbaraste konsert jag någonsin varit på, gillade man inte Håkan speciellt innan så älskade man honom efteråt! Jag gillade honom redan innan och ja efteråt var jag.. Död! I alla fall så var detta hans enda spelning under 2009 och de har spelat in en live-dvd av alltihop! Detta var en självklarhet för mig att beställa såklart, vem vill inte uppleva detta igen liksom! Som Håkan själv sade: 

-"Jag har aldrig förr sett solen gå upp under en spelning men det gjorde den i Borlänge, man kan se hur

det ljusnar under konserten. Det var en sån där sommarnatt som man aldrig vill ska ta slut och jag är

glad över att den finns kvar nu."




..Dvd:n finns att beställa på peaceandlove.nu för 149kr! Denna kommer att värma mig i vinter!

 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0