Gårdagen.

..Blev helt ok. Var inte så mycket folk ute men träffade en hel del som jag inte sett på länge vilket gjorde hela kvällen så bra som jag ville ha den. Började här hemma med tjejerna och jag, hade det trevligt som alltid!

..Idag är man ju lite nedsatt som vanligt, men ska nog bege mig ut på en promenad nu hade jag tänkt så kanske man vaknar upp lite. Kanske ska passa på nu då det inte snöar på värsta viset.

Annars blir det nog bara att ta det lugnt idag för att ladda upp för en arbetsdag imorgon!



Nyaste inköpet på skofronten!






Johanna Andersson är den talangfulle fotografen! Haha.

Nej nu ska jag dra med vovven ut på promenad sen blir det att slänga sig i soffan för att kika på:

Har hört att den ska vara bra, får hoppas det stämmer :)

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0