Förkyld.

.. Petra blev hemma idag. Kände mig inte alls nå vidare bra i morse. Halsömmandet fortsätter, likaså snuvigheten. Men nu framåt kvällen är det helt ok faktiskt så imorgon blir det skola som gäller. Ska då läsa upp mitt svenskatal som jag sitter och trugar med nu, det går framåt och bakåt i omgångar.. Nu när jag äntligen har motivationen och orken så saknar jag fantasin. Kommer inte på något mer att skriva och det är på tok för kort! Aja, får väl ge det några försök under kvällens gång. Just nu sitter jag med hårfärg i, skönt att bli av med den (enligt mig) synliga utväxten.


Nej nu ska jag lägga färg i längderna sen så ska jag ta tag i talet igen!

Psst.. Imorgon blir det förmodligen så att jag går på New moon för tredje gången.. Haha galet. Men vad gör man? :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0