Fan fan faan..

Det skulle ha varit du..



.. Sitter just nu med en hel hög med plugg att ta tag i. Biologi och matte står på schemat ikväll, matten kvar nu. Phu. Prov imorgon, yippie. Taggad? Nä. Kommer bli skönt att ha det gjort oavsett hur det går.

När denna vecka är gjord kommer jag äntligen kunna andas lite. Nästa vecka innebär endast en inlämning och ett prov, denna vecka är det betydligt mer.

Har varit på stan och tagit tag i en massa "attgöra" idag. Lite julklappsplaner bland annat. Kommer nog bli superbra! Vill ha jul och lov nu!


Ett dilemma iår kommer att bli vart man ska festa på juldagen, tuppens eller tranan? Hmm.. Blir oavsett lugn juldag för mig då jag jobbar dagen efter.


 

Vill ha Håkans dvd nu!! Åh vad jag ska njuta och lyssna när den spelas.. Kommer bli som att spola tiden tillbaka..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0