Trötter..

Hua mig nu är jag trött som ett as. Vilket märks på mitt inte så braiga humör. Vaknade vid halv nio imorse innan klockan ringde så det var ju ganska okej i alla fall, även om det blev sent inatt. Men det behöver ju inte direkt betyda att man fick tillräckligt med sömn. Jobbade mellan 11-19.30 idag, låång dag må jag säga. Nu är man ledig imorgon i alla fall! Skönt!

Gårdagen var jätte trevlig! Började här hemma i Finnfara hos Johanna som bjöd på mat och dylikt. Myspys!

Haha just det, jag, Linnea och Johanna kom på en fyllelåt igen, som vi alltid gör.. Här har ni vårt urval:

"Nu är jag helt naken, naken med dig i ditt himmelska leende i ditt skratt, helt naken. Naken med dig, ja att vara berusad, det måste kännas såhär!" Melodi- Tomas Ledins galen i dig

"Mum, I'm just fucking around, screaming out load with the sound, yeah I'm just drinking around, Mum you're worried for nothing worried for nothing!" Melodi- Darins money for nothing


Kommer med lite bilder imorgon, nu ska jag lata mig! ♥


På tisdag kommer antagligen min klänning, mjaou på det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0