Tro det eller ej..

..Men helt plötsligt väcktes mina pysselbehov till liv! Jag har en gång i tiden varit en riktig pysselmänniska! Virkade, stickade, ritade, målade, klippte och klistarde. Men på senare tiden har det ju varit allt för lite tid för sånt.. Men nu helt plötsligt fick jag för mig att jag skulle ge min kalender en riktigt makeover. Så det tänker jag göra nu! Ska ta fram några gammla VR-tidningar och leta efter några smaskiga bilder. Kom försten på att framsidan på kalendern kan vara min "dreamboard", ni vet en sådan där man klistrar upp och skriver ned vad man har som mål i livet, aja ni fattar nog sen! Lägger upp en före och efter bild, men förvänta er inget picasso-verk!

Ciao! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0