Söndag.

Hade hemskt gärna bara legat hemma i soffan idag och slappat, men om 40 minuter ska jag åka iväg och jobba. Imorgon börjar skolveckan igen, yeay. Tur att man är ledig på tosdag så man får någon sovmorgon under dessa hetsveckor i alla fall.

..Igår åkte jag direkt hem till Johanna efter jobbet, Sara Linnea och Johanna var också där. Vi käkade lite paj och kikade på Män som hara kvinnor. Riktigt bra film det där! Tredje gången jag såg den nu. Det bästa är ju att de verkligen fått tag i några av landets bästa skådespelare! Michael Nyqkvist är absolut min favorit! Han är grym!!

Nu ska jag ta och slänga i mig lite frukost och göra i ordning en matlåda. Sen ska jag tvinga Anja att gosa och pussas lite innan jag åker!

Ha en trevlig dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0