Snacka om att slösa..

På en hel dag! Usch avd trött och slut jag har varit idag, har typ sovit, sovit och sovit. Till och från hela tiden. Ska nog ta och lägga mig nu snart igen. Imorgon blir det fullt upp hela dagen! Är hundvakt fram till 18 ungefär, sen ska man duscha och göra sig iordning för att käka på tranan med Johanna, Oskar och Sara. Ska bli trevligt! :) Allt på menyn kostar nämligen 25 ynka kronor på onsdagar även saker i baren! Göttans! Dock blir det en lugn kväll då det blir fest på torsdag och lördag.


...Usch nu blev klockan sådär jobbigt mycket så man varken kan hitta på något nytt eller hoppas på att något annat ska hända idag. Lika bra att gå och läga sig snart. Kanske ska ta en dusch och göra hårinpackning och ansiktsmask? Eller kanske bättre att göra det imorgon när man ska iväg..




..Har fått sån konstig känsla de sneaste dagarna eller egentligen började den idag. Känns som om jag verkligen är född på nytt på något sätt. Som att mina minnen från förr är som illusioner från ett tidigare liv som inte ens existerat.. Det konstiga är att det känns helt ok. Jag sörjer inte att det inte "har hänt". Jag accepterar det. Wow. Jag börjar verkligen bli bra på att ignorera den mänskliiga kommunikationen mellan hjärtat och hjärnan, de mänskliga sinnena..

With or without you?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0