Shoppingdag!

Åh vilken underbart trevlig dag vi har haft det idag! Jag, Johanna, Johanna och Linnea tog bilen och åkte till Gävle för att shoppa lite (läs mycket). Vi startade klockan nio från Bollnäs, det spöregnade bokstavligen och vattenplaning var mycket mycket möjligt. Det var lite kö på E4an då alla bilar körde så sakta för att avika just, vattenplaning. Det var lite småjobbigt där ett tag, Johanna satt i baksätet och hackade tänder! Haha. Men fram kom vi till slut i alla fall! Blev en hel del springande i affärer då såklart. Kunde ju inte undvika att köpa lite grejer, men faktiskt så är jag nöjd med mina inköp. det blev inte allt för mycket. Phu!

..När vi kände oss nöjda styrde vi kosan hemåt. Stannade till i Hårga på vägen hem, fick för oss att bestiga hårgaberget. Ni vet berget där (enligt sägnen) djävulen spelade och förtrollade byns ungdomar så de dansade dig till döds, så det nöttes in en ring på toppen av berget. Ringen såg vi, inte så klart och tydligt men visst fanns den där. Lite småläskigt faktiskt! Men.. Nä.

...Efter den lilla utflykten blev det middag på Roma. Satt där ett tag och myste och pratade en hel del. En riktigt trevlig dag har vi haft!


Lite underkläder (som alltid, I LOOOOVE IT)


En fleecetröja som jag fyndade på Stadium 200kr. Nice price!


En höst jacka/kavaj från cubus. 99kr. VERY nice price!


Hårga!


Mysigt!


Johanna och Linnea på G upp för berget!


Dansplatsen!


Johanna provade att dansa runt lite.


"in nötta" fotspår?


Roma!



...Det var min dag och än är den inte slut! Börjar nämligen jobba om två timmar. Buhu, jag som är så trött! Skulle vilja sova nu..

Aja. En fågel viskade i mitt öra att mamma har bakat bullar idag. Kaffe och bulle för att vakna till innan det är dags att åka? Ja tack!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0