Shopping!

... Jaja jag vet att jag skulle snåla men nu fick jag ju lön idag och då känner man ju att man måste unna sig något fint när man har jobbat så hårt! Så det gjorde jag :)

Handlade allt inne på Lindex faktiskt, gud vad jag har börjat gillat den affären mer och mer! Förr så var det liksom bara tantkläder där men nu så finns det ju jätte mycket fint! Jag hittade det här:


Ett svart snyggt linne med paljetter, 149kr!


Lite snygga accessoarer, halsband 69kr, armband 39 resp. 49kr


Jättesnygga mörkblå jeans med slitningar, 499kr. Detta är absolut mina nya favoriter! Jätte sköna!


Parfym från Jeanne Arthes 99kr. Doftar blandannat av Pina colada och persika.
Påminner väldigt mycket om Rocking Rio från Escada, luktar himmelskt med andra ord och titta priset :O


.....Sen hittade jag strumpbyxor också för 15kr! Skit billigt och bra, två stycken svarta fick man till och med. Köpte även hem en del ansiktsmasker så nu blir det en liten hemmaspa stund imorgon innan utgång! Weei jag längtar!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0