Picknick, kubbspel och racerlopp!

..Eftermiddag/kvällen har varit helt underbar! Spenderade kvällen med Sara, Johanna och Johanna så det var väl inte så otippat. Började med att jag och Johanna åkte in till stan, kikade runt lite, vi gick och peppade varandra till att inte köpa något (då vi sparar till utlandsresan). Vilket vi lyckades väldigt bra med! Fast, jag syndade.. JO JAG VET!!!!! Typiskt mig.. MEN, det var ett bra köp! Haha kanske inte nödvändigt med billigt och bra som tusan! Hittade ett jätte fint linne på Såfin, från Vila. Har kikat på det förr men tyckt att det varit för dyrt så har inte blivit av att jag köpt det men nu var det 70% rea! Dock fanns varken XS eller S kvar så det fick bli en medium (oops). Så det ska sys imorgon! Egentligen var det inte linnet jag fastnade för utan outfiten som jag såg i huvudet när jag såg linnet, haha. Fick en sådan snygg version av linnet tillsammans med min höga svarta kjol och de höga svarta pumpsen till, så det fick bli ett köp! 90 kr kostade det! Så värt!


Denna outfit blir det på lördag!


..Efter vi gjort stan tog vi en fika på krokanen och senare på kvällen blev det picknick på långnäs, mys mys! Satt och pratade en hel del och körde några omgångar i kubb! Mycket trevlig och mysig kväll!














Kvällen avslutades med ett litet racerlopp på hertsjörakan. Petra VS Sara. Skapligt roligt ;)



Nu blir det sims! Yiiha!♥


Kommentarer
Postat av: mumrik

satans vad fint linnet var du :D

2009-08-04 @ 22:10:27
Postat av: linnea

snygg outfit ;D

2009-08-05 @ 17:04:18
URL: http://goddamnmaddog.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0