Nyss gjort stan!

Yes, kom hem från stan för ett tag sedan. Var in med mamma en sväng. Köpte lite gottans tills på lördag och hittade även lite annat smått och gott till håret. Tog en fika på krokanen och flängde runt i de flesta affärer. Hittad ett par jeans som jag föll för på lindex (aldrig hittat några jeans där tidigare men dessa var super sköna och riktigt snygga också!). Så ska nog in och lägga undan dem imorgon, de hade bara ett par i strl 36 kvar och man fick bara lägga undan dem i en dag (får lön på fredag) så ska nog in imorgon igen, om de inte är slut dårå, med min vanliga otur så vore det ju ganska logiskt att är det. Men men isf har jag sparat 500 spänn då!


Såhär ser dem ut, mörkblå med slitningar, var dock fulare på bild på nätet tycker jag än när dom satt på så låt er inte luras ;)


Blev även lite schampo och balsam inne på Åhléns. Sen var vi in på Hårfixar'n också och köpte dust it, skit bra!



..Nu blir det käk- tonfisksallad sen blir det en promenad med Almén! Härligt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0