Ny dag= nya tag!

Uäh, bara för att jag hade en gnutta hopp och en liten förändring igår så drömde jag inatt en sak som fick allt mitt hopp att rinna ur mig som om någon dragit ut ploppen i ett badkar fyllt med vatten.


..Idag har jag inte hunnit gjort så mycket faktiskt, har varit så slut hel dagen, gått och halvsovit typ. Har ju passat Anja idag så man har ju haft något att hålla ögonen på för att hålla sig vaken i alla fall. De ringde fårn jobbet idag också och undrade om jag kunde jobba imorgon, vilket jag beslutade mig för att göra(Extra cash till utlandsresan;) ). 11-15 jobbar jag sen så åker jag direkt hem till Johanna i Rengsjö och duschar och gör mig iordning, sen åker vi och handlar lite mat sen lagar vi maten sen börjar det roliga!

..Nu hade jag tänkt gått och ta mig en lång dusch med håinpckning och hela köret så man känner sig fräsch till middagen ikväll, Sara är chaufför så det blir ju perfekt! Haha. Nej då, ska ta det lugnt ikväll.

Just det! Läste ju ut den sista boken ut twilightserien idag! Öhm.. Vilken bok ska jag läsa nu?!


...Funderar på att rensa ur garderoben också, men är rädd för att jag kommer vilja behålla allt för mycket. Haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0