Ljuva söndag.

Oj vilken härlig dag det har varit idag! Precis en sådan dag som jag behövde. Har varit alldeles lugn och skönt. Kikat lite när mamma och pappa tapetserat ett rum på övervåningen, varit ute lite, busat med Anja, lagat mat, städat, rensat och bara tagit det lugnt! Har även plockat ihop allt inför skolstarten imorgon. Känns faktiskt helt ok att börja igen! Ärligt talat så känns det faktiskt både skönt och lite roligt. Antar att de känslorna försvinner lika snabbt som första provet och läxan kommer.. Men för varje dagsom går så är vi en dag närmare studenten! (Måste ju tänka positivt!)

Den 21 november har vi även bokat in en till heldag i Gävle, shopping och bio, inte vilken bio som helst utan premiären av New moon! Ska bli grymt roligt, längtar som en tok redan!

Nu vet jag inte riktigt vad jag ska hitta på.. Känner mig lite halvt rastlös. Man kanske skulle ta sig en promenad.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0