Kaffe kaffe kaffe!

...Oh så himla trött jag börjar bli! Jag skulle kunna gå och lägga mig och sova i flera dygn nu känns det som.. Tur att man har nästan en hel veckas ledighet som väntar efter nattpasset inatt!

Ska nog ta och brygga några koppar kaffe nu så man vaknar till lite, jag vill ju inte gå och sova några timmar heller (vilket jag helst skulle vilja göra) för då tar det väl evigheter innan jag somnar inatt eller imorgonbitti rättare sagt när jag kommer hem. Nej kaffe i stora lass får det bli! Sen har jag ungefär 100 sidor kvar bara i Twilight boken (den sista). Skapligt spännande nu då! Vad svårt det kommer bli när man har läst ut den, jag menar vad ska jag då läsa för böcker som lever upp till samma nivå?

.. Aja kaffe it is! Bye ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0