Hårfärgning!

Jajemensan idag tog jag tag i eländet till hår och gjorde en uppfräschning!


Fick bli en kastanjebrun färg, var lite orolig för att den skulle bli för rödaktig..


Före.. Dock gillade jag hårfärgen i det här skenet som kameran skapade. Men verkligheten visade något annat! Brun lite guld färg typ.. Suck.


Omvandling!


Reslutat! Tycker dock att kameran inte får fram den riktiga färgen, men riktigt nöjd blev jag i alla fall! Tror jag får köpa en ny ögonbrynspenna också.. En lite mörkare. Nu är jag redo för höstens mörker!



...Nu ska jag packa och göra i ordning för "The simple life in fjällen" som börjar imorgon.. Hmm känner mig inte så pepp! Men men.. Hoppas det blir roligt!


Hyrde även filmen en shopaholics bekännelser idag som jag ska se ikväll med lite naturgodis, mums! Har längtat så efter den filmen!


Kommentarer
Postat av: mumrik

snyggt du ;D

2009-08-18 @ 23:40:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0