födelesedag.

..För mammas del idag. Blir lite tårta och främmande snart. Födelsedagsbarnet själv har ännu inte anlänt så tänkte börja duka och vara lite duktig nu. Själv kom jag på att köpa världens mest finurligaste present! Lotter.. Haha usch. Men vad gör man när man bor i Bollnäs och ska köpa present och när man inte har en lön som täcker alla kostnader man ser.. Så det fick bli som det blev.

..Fick en bra nyhet idag i skolan, är ledig nästa tisdag. Yeay! Det ska bli en riktigt mysdag har jag bestämt! Typ soffa, film och depp. Haha, jo det är så mina mysdagar brukar se ut tyvärr. Man ligger där i soffan och har det lagomt mysigt till en fin/rolig/läskig film så vips kommer det upp en massa dumma tankar i huvudet. Minnen rättare sagt. Blä på dom!


Nej nu ska jag ta och suga på en karamell och duka lite fint!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0