Duktig!

Oh ja, Petra har tagit tag i läxorna och är snart klar med svenskan. Då blir det matte och samhälle. Sen behöver jag inte plugga nått i helgen! Underbart skönt då jag ska jobba hela helgen i alla fall, då kan jag ha lediga kvällar! Började med svenska C idag också, blev lite skrämd redan från början då vi fick inleda lektionen med att skriva en inledning till en novell som skulle lämnas in i slutet av lektionen. Shiet, vet inte riktigt hur den blev men blev ganska nöjd med den ändå faktiskt.. Yogan som jag har valt på 100p kursen verkade super i alla fall! Rolf som leder verkar verkligen super kunnig och jättetrevlig så det blir nog härligt att ha tre timmars yoga i veckan på skoltid dessutom! Nice!

.. Nu ska jag ta och brygga lite kaffe och fortsätta med läxläsningen. Tänkte försöka komma i säng i tid ikväll igen. Får skjuts in till skolan imorgon i alla fall med Sara. Skönt! Slipper man bussen. Slutar även 13.50 imorgon så det blir riktigt skönt, sen inleds ju dagen då som sagt med två timmars yoga, weei!

Hua. Nu när det så gott som har blivit höst så kan det lika gärna bli vinter på en gång. Jag gillar varken våren eller hösten, jävla mellanting! Ska det va så ska det!


Vinter=Jul. You're so welcome. (nja..)



Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej. du, jag tänkte bara fråga en sak. Jag har också yoga, men jag var inte där idag, så jag undrar om man ska ta med sig ombyte eller något?

2009-08-27 @ 20:29:55
Postat av: Petra

Hejsan. Näe det är väl bara vattenflaska och bekväma kläder som man kan röra sig i :)

2009-08-27 @ 20:37:15
URL: http://petramariannenilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0