Åh denna lååånga dag..

..Den ville verkligen aldrig ta slut! Har varit helt slut hela dagen, kan ju bero på de få timmarna jag sov inatt. Usch, det var ingen rolig natt precis. Tok för mycket tänkande och snörvel. Jag hatar att gråta. Det finns inget sätt som får en att känna sig svagare än när man gör det, så otroligt klen och svag. Har man väl börjat så går det inte att sluta..



Nu tänke jag ta mig en lång dusch och göra hårinpacking och ansiktsmask. Mysigt! Kanske även knäpper på en film, ska lägga mig i tid ikväll har jag bestämt också.

..Satt och funderade på om jag ska byta individuelltval.. Har valt svenska C nu och jag vet inte om jag varken vill eller orkar med det. Eller orkar och orkar gör man väl men jag vet inte om det är så värst nyttigt att jag tar det.. Får säkert ingen användning av det i alla fall.. Matematik D, Fysik B, Kemi B och Biologi B är det som krävs för att komma in dit jag vill. Vilket jag redan har med mig så det känns skönt. På tal om det, nu ska jag googla lite på lägenheter, måste ställa mig i kö! I like!



Nu står jag i kö i Uppsala! Vilket jag tydligen har gjort i några månader, så bra! Inte visste jag vad jag sysslade med när jag klickade runt hej vilt på den sidan för några månader sedan, men på något vis så lyckades jag tydligen.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0