Weekendresa!

Åh vad jag är grymt sugen på att spara ihop till en weekendresa nu! Faster med familj är ju i Paris nu över helgen och vad jag har hört så har dom haft det super bra! Våren strålar ju i Paris nu! Jag kan inte låta bli att sukta efter att åka dit själv, och vad det inte så att du var sugen på att följa med Almén? Tänk att knata runt på gatorna där, kika på eiffeltornet, pariserhjulet, triumphbågen, och ett besök på Louvren så klart! Åh jag vill jag vill jag vill! Sist men inte minst, dra en shoppingtur på paris gator! Läste något om ett varuhus med nio våningar som skulle vara Paris bästa- 40 boulevard Haussmann. Johanna, säg inte att du har ångrat dig! Paris det är städernas stad, ja här blir man lycklig och glad!

Var ut på isen nyss en sväng, usch fy, BLÄ! Det skulle jag inte ha gjort, även om solen lyste och det var gör varmt så försvann lite av vårkänslorna! Jag vill ju att isen ska vara puts veck!

Funderar på om man skulle ta en liten tripp ner på stan.. Kanske man skulle försöka ragga med sig någon shoppingsugen männska!

Senare idag blir det påskmiddag här hemma! Det ska bli mums! Börjar jobba kl 1 inatt så jag måste även komma på ett bra sätt att hålla mig vaken på!

Ha en trevlig påskafton!  ♥


Kommentarer
Postat av: Almén

Du jag lovar att hänga med!! :D Kommer ALDRIG ångra mig! :P

2009-04-11 @ 16:25:11
URL: http://johannaemeliealmen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0