Vårtecken!

Igår var det verkligen debut för mina vårtecken. Har varit lite skeptisk ett tag men igår kom dom små underbara pirren i magen! Folk började äta på uteserveringen, andra gick i t-shirt, glassen behövde fyllas på hela tiden och jag var tvungen att köra på ac:n i bilen! :O Då är det vår!

Idag ser det lite annorlunda ut.. Grått och trist ute. Så det gör ju inget att man ska jobba hela dagen. Fy tusan, kommer det mer snö nu så vet jag inte vad jag gör!

Till veckan hoppas jag på paket paket paket! Shit, nästa vecka kommer ju att bli toppen! Jag känner vibbarna! För det första så är det utgång som gäller på onsdag igen, med Helen och Johanna! Weeiho :) Sen väntar jag ju på olika små paket som sagt, sen blir det jobb, onsdag, (torsdag), fredag, lördag, söndag. Lördag blir det väl någon typ av påskmiddag här hemma och på söndag blir det utgång efter jobbet. Slutar kl 22 så det blir lite hektiskt kan jag känna. Sen är det påsklov! Jobbar tre dagar under lovet så det är helt ok. Hinner ju vara ledig också, det är skönt!




Every song ends but is that any reason not to enjoy the music?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0