Trötter!

Hua mig, sitter här skapligt slut nu. Slutade vid 06.20 kanske imorse. Kom hem och låg nog i sängen vid 7. Nu vaknade jag, och tvingade mig upp så att jag skulle hinna med att göra lite innan jag ska iväg igen. Måste plocka fram och förbereda lite till ikväll! Yeeha!

Åkte iväg till Johanna i Rengsjö och umgicks med henne och Linnea, vi hade det as trevligt! Var ut och gick en sväng, sen spelades det spel för fulla muggar! Ett stort grattis till Johanna också som fyller 18 år idag! Nu du Johanna, får pappa din se upp ;)

Nu blir det frukost och småplock inför kvällen!

Ciao! ♥

Kommentarer
Postat av: johanna

tack älskling :D haha, det får han verkligen göra ;) <3

2009-04-12 @ 15:10:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0