Tårta!

..Ja nu känner jag mig ganska mätt, har varit iväg och firat Monica (broders flickvän/sambo). Så nu har man blivit bjuden på en massa godsaker. Mumsigt!

Oj vad klockan sticker iväg! Nu är det ju redan sängdags! Över till och med, jag brukar alltid lägga mig så jag ligger i sängen vid 22. Ikväll får det bli lite senare.

Var iväg och hämtade ut biljetter till militärpolisbalen i helgen ikväll, pirrigt! Jag vet ju inte ens hur jag ska ha håret än. Aja det får bli som det blir huvudsaken att jag befinner mig där!

Nu längtar jag tills på torsdag! Ska bli en mysig kväll! Slutar jobba klockan nio så det blir lite hektiskt igen, åker direkt till Rengsjö från jobbet så jag borde vara klar vid 22.30 i alla fall. Synd bara att jag missar grillningen, hoppas det blir dåligt väder åt er tjejer! Haha. På kvällen drar vi förmodligen vidare mot tranan, om inget annat oväntat och roligt inträffar.

Nej nu är jag alldeles för trött för att komma på något skojigt att skriva om!

Godnatt ♥



"Nu vaknar blommorna på marken, nu smälter isarna tillslut.
Nu sjunger fåglarna i parken och vintern rinner ut.
Åh om du undrar mår jag bättre, jag har blivit van jag klarar mig.
Just när jag trodde att vi landat, när livet bara rullar på
och när jag kunde börja andas var det du som ville gå.
Åh så en dag så var det över och regnet föll och det blev kväll.
Åh vad det var som du behövde det vet du inte själv.."


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0