Stressig dag!

Idag har mest bestått utav stress, självklart.. Aldrig ska det vara lugnt och skönt nu för tiden! Var iväg till Söderhamn idag med Sara och fyllde i tatueringen, Sara fick ju även sitt dermalsmycke utbytt! Det blev verkligen skit snyggt!! Synd att jag itne har någon bild på det.. Hade ju inte med mig kameran. Efteråt så hade vi lite tid på oss så då satte vi oss på ett jätte mysigt café och tog det lugnt, pustade ut efter en hel del springning fram och tillbaka på förmiddagen. På bussen hem hade vi det ovanligt skojigt för att sitta på en buss och tråka. Vi hade väldigt intressanta och roliga samtalsämnen plus att det var en svart jätte äcklig kuse som sprang omkring i Saras hår som jag inte vågade ta bort men som Sara satt och tjöt i panik över och ruskade på huvudet för att den skulle ramla av, det var roligt! Vi är så lika du och jag, på alla sätt och vis. Lika galna och knasiga, "Ni två skulle jag inte förvåna mig om ni hade gjort det och det, ni kan ju få för er vad som helst ni.." ungefär så tycker resten av flickorna om mig och Sara. Haha, klart man ska vara lite galen, livet blir ju mer spännande då!

Efter söderhamn blev det stan här i Bollnäs hittade några fina hårnålar som jag ska ha i håret i helgen under balen. Jätte fina!



Ifylld och därmed klar!


Hårnålar!


Kommentarer
Postat av: Sara

haha;) <3

2009-04-27 @ 19:18:48
URL: http://saraaolssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0