Stanna världen en stund!

Vilket härligt väder det ser ut att bli idag! Snälla kan inte bara solen stanna förevigt nu i detta tillstånd och smälta bort all återstående snö och tina upp marken från allt blött så vi kan få en tidig sommar! Vaknade på ett inte så rligt sätt i morse, var dödstrött och min lilla bebis satt och ylade här uppe vid ytterdörren, hon trodde nämligen att hon var ensam hemma. Efter en hel del ylande så fick jag nog och ropade ner henne, hon kom trippandes ned för trappen och viftade glatt på svansen när hon upptäckte en sovande zombie till Petra som låg i sängen. Hon hoppade upp och la sig tätt intill mig och sussade sött. Inte nog med det, jag hann bara somna om så ringer mobilen, -skyddat nummer. Nej tänkte jag inte dom där försäljarna igen! Jag struntade i att svara och sov vidare, några minuter gick, jag hann somna om och det ringer igen. Skyddat nummer, jag svarade och det var någon sjuksköterska från nånstanns som trodde att jag hade ringt dit men NEJ! Hon ursäktade sig och jag var då allt för pigg för att somna om igen, så nu sitter jag här!

Ska ut och kissa med lilla Anja snart, ska slå en pling till HM först och reda ut vilket byte jag ska ha på returen som jag skickade tillbaka.


Dessa små söta ballerina skor bytte jag till mig!



Min lilla tös!

Snart så kikar Johanna och Linnea förbi, vi ska baka kladdkaka, ta en promenad (har jag bestämt) och mysa i solen!

Ciao! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0