Söndag.

Idag mår man kanske som man förtjänar, i min situation är det lika med bra! Jag mår faktiskt helt ok, lite småtörstig och så men inget annat. Riktigt skönt. Trevligt var det igår i alla fall. Träffade en del som man inte träffat på länge, riktigt kul! Efteråt blev det max och fylla på magen lite, det satt fint!

Happ, imorgon börjar skolan igen. Yippie! Nja, inte riktigt kanske. Usch jag vill verkligen inte tillbaka till alla prov och plugg. Jag gillar lov! Nu blir det ju inte något mer lov heller innan sommarlovet, vilket kanske även säger att sommarlovet snart är riktigt nära? I want it so bad!

Funderar på om man skulle ta och käka lite frukost till några avsnitt av One tree hill, eller om man ska knäppa på Pearl harbour? Fast Pearl harbour är så sorglig, då blir jag bara ledsen men samtidigt är den så bra och vacker! Älskar musiken i filmen!

When I think back on these times
And the dreams we left behind
I'll be glad cause I was blessed to get
To have you in my life

When I look back on these days
I'll look and see your face
You were right there for me

In my dreams I'll always see you soar above the sky
In my heart there'll always be a place for you for all my life
I'll keep a part of you with me
And everywhere I am there you'll be

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0