Snart snart snart!!

..Är det påsklov! Åh vad underbart! Även om jag ska jobba en del så känns det även bra när man slipper gå upp till skolan! Mums mums mums. Slutade kl12 idag, riktigt skönt att komma hem tidigt! Nu hinner jag ju få en del saker gjorda innan det är dax att kila iväg och jobba. Ska noga lägga mig i min stora säng nu och gosa lite innan jag tar en promenad! Sen blir det att göra klart engelskan också, sen hinner jag nog inte med så mycket mer.

Imorgon är sista skoldagen! Åh så himla, himla skönt! Egentligen skulle man ju ha tagit sig en shoppingtur till Gävle nu på lovet, men det går ju inte. Inte när man ska spara pengar :) Jojomensan, jag har inte ändrat eller syndat ännu! Mycket bra!

Suck, blev lite putt idag när jag upptäckte att jag inte har någon sovmorgon imorgon.. Jag ska ju till tandläkaren vid kvart i åtta. Jag som egentligne börjar skolan kl 10.. Aja. Det blir tidig kväll igen ikväll då.

Nu ser sängen allt för frestande ut!

Ciao! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0