Shopping!

Jajemensan nu har man lättat lite på trycket i plånboken och fyllt garderoben med lite smarriga nya kläder! Underbart känsla! Var på stan här i lilla Bollnäs, måste ju unna de amå affärerna här omkring också! Som broder säger- "Du unnar ju lågkonjunkturen du". Haha. Blev en trevlig dag med sällskap av Andersson, Almén och Linnea! Självklart hade jag med mig kameran!



Vad är en dag på stan utan en hederlig fika! Kladdkaka blev det för Linnea och Andersson.


Blåbärspaj och en latte för mig!


Andersson sitter och mumsar på kladdisen.


..Likaså Linnea!


Alméns smörgås såg inte så dum ut den heller!


Här kommer köpen då! En marinblå kofta från VILA.


Tur man har som kan fynda på barnavdelningen fortfarande! Denna söta lilla tröja fann jag på Lindex barnavdelning, 99 kr kostade den! Yey!


En t-shirt/tunika från Diesel.


Lite raffiga tights och en ögonfransböjare från Lindex.


En lite oversize t-shirt/tunika från Jc. Äntligen har jag en del långa tröjor som jag kan ha till tights!


Självklart var ju converse skorna slut i min storlek idag när jag skulle köpa dom så jag beställde dessa jeans istället från Gina tricot som dom hade fått påfyllning av! Äntligen!

Det var allt! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0