Redan..?

Redan kväll alltså, blää. Nu kan man lika gärna säga att det är måndag. Det blir ju inte mycket ledighet till direkt. Ett plus är att morgondagen inte kommer att bli speciellt lång. Jag ska ju iväg till Söderhamn med Sara och fylla i tatueringen sen ska Sara byta smycke på sin dermal. Så dit åker vi vid 12.30. Underbart! Slipper man resten av dagen! Hmm borde man vara nervös inför morgondagen? Nääe. Jag känner inget speciellt i alla fall. Nu vet man ju hur det känns, även om jag ärligt talat har glömt bort det. Det jag vet är i alla fall att det lovas finväder imorgon om så blir fallet kommer inte jag vara sen för att köpa mig en glass! När börjar de egentligen att sälja mjukglass? Jag vill ha!

Nu på kvällsidan så gjorde jag, Sara och Helen en beställning från Nelly. Tro det eller ej men det vara faktiskt Sara som handlade mest! För mig blev det en klänning, en riktigt snygg sådan! Tror den kommer bli super i sommar, den ser väldigt bekväm ut och ändå festlig, ja man kan nog ha den både till fest och vardag.

På tal om det, på torsdag då blir det party party! Sista april, REDAN!! Jaa jag gillart! Åh jag kommer så väl ihåg när man var liten, då innebar sista april en busig kväll nere vid stranden med mamma, pappa och alla kompisar. Vi hade tjatat till oss små smällare av olika slag och sprang runt den stora majkasen och värmde och kände hur kallt det var i vattnet. Det grillades korv och jag kommer fortfarande ihåg hur bra det smakade. Klockan 21 var det alltid dags för fyrverkerierna, man stod med stora ögon och kollade upp med himlen. Efter det så traskade man hem och sömnade sött i sin säng. En aning annorlunda ser sista april ut för en 18 åring. Det blir grillfest på eftermiddagen/kvällen sen blir det tranan där ett band kommer att spela, det blir även rockkaraoke. Känner på mig att det kommer att bli en superkväll! Kan inte bli så mycket annat när jag firar den med världens underbaraste vänner!


Här har ni min klänning, den kommer från fornarina och finns på nelly.com


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0