Promenad!

Varvad av jogging och lite power walk. Skönt att röra på sig lite, jag ska nämligen inte berätta vad jag har ätit för smarrigt idag. Nu är några delar av det borta i alla fall, förhoppningsvis! Promenaden spenderades med Johanna och lilla Anja. Idag på lunchen så drog vi en vända på stan, provade en såkallad "fransklänning" på Såfin (typ vero moda), den var riktigt snygg, en svart typ chan chan klänning. Men vet ni vad?! Jag köpte den inte! Duktigt gjort av mig.

Nu blir det lite fysikplugg. Uscha, känner mig verkligen inte peppad till det! Imorgon är det fredag vilket vi helt klart gilar! Ska bli så skönt med helg, jobbar ju lördagnatt men endå! Är ju ledig hela dagen och hela söndagen. På lördag blir det ljus-party hos moster som kusin ska hålla i. Det ska bli trevligt och mysigt såklart, jag är en riktig ljusnörd! Har grymt många ljuslyktor och allt vad det innebär, det måste nog vara det mest positiva med hösten, att tända och mysa till levande ljus!

Söndag har jag ännu inget planerat, kanske borde testa mig fram på lite olika frisyrer då som jag skulle kunna ha på balen.

Nej nu ska jag försöka ta tag i mitt oengagerade jag! Får se hur det går, antagligen blir det fiasko imorgon..





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0