Paket till mig!

Idag kom min underbara klänning från Elise Ryan hem till mig! Den var efterlängtad, dock blir det till att sy in den lite så den hänger lite lätt. Men det blir nog inte att skicka tillbaka den iaf! Tänkte nästan ta och göra det först eftersom att jag verkligen suger på att sy med maskin men jag får helt enkelt göra mitt bästa, och tänk vad värt det kommer att vara mödan när jag har den på mig på onsdag! Yay!

Fick även en liten lapp om att ett paket anländt till spelbutiken till mig så imorgon ska jag hämta det! Åååh vad jag jag längtar. Innehållet visar jag här imorgon :D

Nu ska jag upp och käka lite sen blir det att plugga som satan..

Ciao! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0