Ljusparty!

Var iväg på ljusparty idag med mamma hos moster som kusin höll i, köpte lite teljus med doften "Päron iste" luktade så himla gott! Efteråt följde jag med Jossan och Sandra till Sandras nya lägenhet på ren och hämtade lite smycken som jag ska låna av henne och ha på balen nästa helg. Därifrån tog jag och Jossan en promenad, gud vad varmt men underbart skönt det var!

Nu så har jag precis käkat mat, blev årets första grillning idag! Uunderbart! Nu blir det dusch sen så bär det av till Sara på stan vi tar väl en promenad med flickorna eller hittar på något annat skoj utomhus, inte kan man sitta inne nu heller!


Ljusparty, moster som syns bakom bordet, hihi!


Provade balklänningen idag också, lite spraytan, håruppsättning och smink på det så ska det väl blir helt ok hoppas jag!


Kommentarer
Postat av: Gabbe

Gud vilken fin kläning, tycker jonas oxå :P

2009-04-25 @ 21:23:15
Postat av: Sandra Säll

Urtjusig :) man märker att du har släktens fina gener hehe ;) Hoppas du haft en underbar bal..

2009-05-03 @ 14:53:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0