Långfredag!

Åh vilken underbar känsla av skön utmattning jag hade när jag vaknade i morse, bara det att få vakna själv. Utan alarmet! Underbart. Nu ska jag passa på att mysa runt lite innan det är dax att åka iväg igen. Ikväll blir det mys borta i Rengsjö hemma hos Linnea, det kommer vara uppskattat! Vädret ser ju inte ut att vara sådär super som alla sa idag heller, lite mulet är det. Hoppas det blir bättre på dagen så kanske man kan ragga med sig Johanna ut på en promenix!

Nu ska jag ta och duka fram lite frukost, får bli havregrynsgröt och ägg ska det kokas! Självklart!

Mamma surrade något om att baka en rulltårta också, det var längesedan! Ikväll blir det ju kladdkaka hos Linnea, åh vad jag längtar!

Frulle!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0