Impulsiv dag!

Imorse vaknade jag med inställningen att gå till skolan, två timmar senare var jag i Gävle! Yippie, var skojigt med något annat för en gångsskull! Det blev jag, Sara, Johanna och Linnea som åkte dit. Vi gick runt och kikade i lite affärer och käkade lunch. Själv hittade jag ett par jeansleggings och en jätte fin ring i silver! Mums!

När vi kom tillbaka hade jag tid för spraytan! Så nu är man ju inte blek i alla fall! Härligt, ändå så gjorde hon bara grunden idag, ska ju sprayas en gång till imorgon! Perfekt när det är utgång som gäller på kvällen!

Nej nu ska jag plugga undan lite grann innan jag lägger mig! Slänger upp en bild imorgon på hur brun jag är! ;)

Ciao! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0