I hate sundays!

Usch, söndagar är verkligen en dag som bara består av ångest. Ångest inför allt plugg man skjutit upp i helgen, ångest över proven man har till veckan och ångest över att det är måndag imorgon.. Tråkigt tråkigt, men jag ska göra mitt bästa för att detta ska bli en positiv och skön söndag.

Igår var en helt underbar kväll. Den började hemma hos Sara, där vi satt och pratade lite och hade det mysigt. Sedan drog vi oss in mot stan och promenerade runt en hel del, långnäs, karlslund, sedan hamnade vi på scandics baksida på en brygga och baar satt och njöt och pratade en hel del såklart!

Klockan 1 var det dags för mig att börja jobba, kändes så fuskigt när de andra kunde åka hem och sova, det ville jag också men det gick bra i alla fall! Lite smötrött idag inte sovit sådär super mycket men man kan ju inte sova bort hela dagen heller!


Anja satt och myste i solen idag!


Mys på bryggan!


Mys mys!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0